HTML

Friss topikok

Anklepants - Just one of the guys

2010.02.26. 01:56 :: Gabriel (B)

Ezt a videót még tegnap találtam. A zenészre véletlenül akadtam rá myspace-en, és ami elsőre kíváncsivá tett, az a maszkja volt. Igen, az orra tényleg egy fasz, ami egy elektromos távvezérlővel mozgatható. A maszk fejrésze pedig ebből következtetve minden bizonnyal egy herét akar utánozni.

Ez persze önmagában csak beteg, vagy vicces. Leginkább egyszerre mindkettő.

De ez a zene, az agyonvokódolt énekkel, a lassú alig érzékelhető háttérzenével, a szintén "faszfej" vonagló rúdtáncos lánnyal, az egymást átfedő videókkal...

Elképesztően lehangoló. Talán csak bennem támadnak a videó láttán ilyen érzések, de engem végtelenül lehangol. Egy elbaszott, torz világ képét festi elénk, mély, mindent átitató depresszióval. Nézzétek meg.

1 komment

Címkék: zene beteg youtube videó bizarr szürreális zenés videó lehangoló gloom

A bejegyzés trackback címe:

https://gloom.blog.hu/api/trackback/id/tr521791269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GonoszNégylábProfesszor 2010.12.26. 22:29:05

valaki valami ötletet tud adni honnan tudnék vmi zenét letölteni tőle?értsd,van valakinek Anklepants?
btw., mükszik még ez a blog?
meert amugy állat,én is csak véletlenül találtam rá,de megfogott.
süti beállítások módosítása